i feel very sorry for you because you are ugly, but i feel even sorrier for myself because i have to look at you

jag glömmer aldrig min mp3, men när jag väl gör det...
då sitter det en rosa gris längst bak i bussen tillsammans med sina vänner 
och uttrycker sig (tyvärr) hon satt på sin mobil på högsta volym och börjar sjunga:
"JAG VILL KÄNNA DIN PUSSY, ENDA TILLS DEN BLIR FUKTIG!"
då en tant vänder sig om och säger: oj vilken låt du lyssnar på.
och vad gör den smutsiga bruden, jo hon börjar asgarva. jag skämdes
för helvete av att sitta på samma buss som henne, usch.
och hon slutar inte där, hon sätter sig och skriker "den här låten suger fitta"
jag tycker så jävla synd om den "killen" som ska gå ner på henne, shit.
när hon sedan går av bussen,konstigt nog inte i slagsta (såg ut som
en typisk slagstawangster) utan till min förtvivlan.. på samma hållplats som mig.
och som vanligt är det ju massa moppe-pojkar på torget och hon ställer sig
och frågar/skriker om någon har mer sprit åt henne.
att hon var högst 16 år gjorde ju inte saken bättre, det är fan sorgligt.


jag ber om ursäkt om någon av mina
facebook-vänner behöver läsa detta igen!
jag blev bara tvungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0