det är aldrig försent att skapa minnen för livet

idag/igår klockan sex på morgonen gick jag upp JÄTTEglad i hågen.
för att kvart över åtta befinna mig på munktell för att vara funktionär
för goalball (fuck me, ask google) jag säger bara: hammarbyy<3

so my feelings of today:
- mitt jobb var att skrika "15" och "time" och sitta på en stol och se söt ut (SKITSVÅRT!!!)
- blev som vanligt besviken på maten, de serverade pasta med köttfärssås aka pasta och tomatpuré
- som funktionär ska man nog inte heja på nåt lag, då jag ville skrika ut min glädje varje gång hammarby gjorde mål, hm
- att sitta på mitt arsle i cirka tio timmar var nog en av de värsta grejerna jag gjort (ändå har jag ganska mjukt arsle)
- sa jag att jag bara hann sova tre timmar kvällen innan? JULAFTON. VERKLIGEN.
- det minst jobbiga var att umgås med johanna, så tyck synd om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0