det är sättet du fumlar och sättet som du för din hand genom mitt hår

min mamma är en generös människa, hon ger mig vad som helst.
för hon älskar mig verkligen, jag tror ingen någonsin kommer älska
mig lika mycket som hon gör, vilket får mig att vilja dö.
och jag hoppas att jag inte blir som henne när jag blir stor,
den enda som skrattar åt hennes skämt, det är hon själv.
det är nästan lite synd om henne och jag vill absolut inte
att det ska vara synd om mig när jag blir gammal och rynkig.
juste! rynkig är hon också, fast hon är faktiskt lite söt iaf, fast bara lite.


ikväll ska jag grilla i vilsta, det ska bli mysigt faktiskt, verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kmr se ut som din mamma när du blir stor :)

2009-04-12 @ 22:18:48
Postat av: Cäciiilia

OMG PÅSKBLOGG?

2009-04-13 @ 13:26:15
Postat av: Emmy

Jag skrattar åt hennes skämt!<33

2009-04-13 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback