I'd do anything to make it right

jag gick på stan idag med min babe och min blondina psykiskt förstörda vän.
först försökte min babe pressa ner mina fötter i för små skor, men mina fina grisfötter fick inte plats.
jag gav nästan upp hoppet och mitt självförtroende var lågt efter det, men jag inkasserade nya skor iaf!
ett par vita tunna fina, mina fötter såg tydligen jättesmå ut, det är ju inte riktigt min grej, men men.
min babe tröck ner sina egna fötter i finfina skateskor storlek 45(?) men tydligen var det ingenting för henne.
när jag kom hem, skulle jag plugga, med min blondina psykiskt förstörda vän, det slutade ju som det slutade.
men citronglass istället för läxor, men det är ju iofs lite lite lite godare också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0