all the times I thought you cared

efter alla omständigheter, så mår jag faktiskt riktigt bra. från och med nu, tänker jag bara blicka framåt.
jag har fan världens bästa vänner, skulle inte byta dem mot allt i världen, helt sjukt bra är de.
ni, ta fan åt er!

min gympalärare liknar en nerknarkad pernilla wahlgren.
jag tycker inte hon är vacker, sen har hon (precis som alla andra lärare)
fått för sig att hon inte ska tycka om mig, fast om jag tänker efter så tror
jag inte att hon tycker om någon! men hon försöker i princip ta livet av mig,
hon försöker tvinga mig att snurra på en gren! jag vägrar!

min hjärna är någon annanstans, precis som kottes.
den svävar någonstans med rosa elefanter.

Kommentarer
Postat av: saraklarin

du är bäst!!!!

2009-02-04 @ 19:05:13
Postat av: fittbritt

din och konstantins hjärna kan ha era hjärnor någon annan stans tillsammans

då blir ni inte ensamma

2009-02-04 @ 23:12:14
Postat av: fittbritt

azå vafan

cp inläggg :o

men jag troooor att du fattar vad jag menade :( haha

2009-02-04 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback