he really loves you, you just don't always love yourself

jag har inte sovit  inatt inte en blund,  någonting höll mig vaken.
det var inte dom alkoholpåverkade fullgubbarna i huset bredvid, som det brukar vara.
det var mer en känsla av - "somnar du nu, vaknar du aldrig mer".
äsch driver, det var colans fel, det blev lite för mycket,
fast egentligen borde man bli skjuten om man sätter in "cola" och "för mycket"  i samma mening.
jag är dödsdömd...

jag var ledig i fredags, jag tycker om mina lärare, ibland.
fast mina lärare är egentligen väldigt hatiska, speciellt mot mig.
sitt inte bredvid iza, ni blir bara okoncentrerade! var inte med iza, hon har dåligt inflytande.
det tycker jag faktiskt går att diskutera...

Kommentarer
Postat av: fittbritt

lärarna är speciella

dom måste ha en syndabock och det fick bli du

KAN DU OCH CIA KOMMA SNART ELLLER!? JAG TYP DÖR

2009-02-28 @ 15:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback