oh e, oh ah ah, ting tang walla walla bing bang

idag var en dramatisk dag, idag skulle ha varit eskils undergång, eller nåt sånt.
poliser i massor kom iaf och vi satt inspärrade i aulan i två timmar.
jättetrevligt, musik som fick en att spy och människor som skrek mer än mig.
men det visade ju sig att det bara var en 21-åring som skojade lite.
och det var ju ganska kul, fast nåt psykiskt fel måste människan ha iaf.
svälte oss gjorde dom också, är glad att jag hade min kexchoklad som redan var slut.
min mamma har inte ens ringt och frågat om jag lever än, jag känner mig ganska värdelös.


vet att jag lovade att sluta prata om min dag, men det kändes viktigt att informera er!


vacker bild tagen av olla och joel, stolta över att ni klarar nånting grabbar.


Kommentarer
Postat av: fittbritt

jag är förvånad över att dom klarade det.

ja tycker att vi hade kul, not

2009-02-05 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback