only God can save you now

jag har tröttnat på allt, alltså låter inte det underbart?
jo, men det tycker jag, inte ens handbollen är speciellt rolig längre.
fan alltså, jag måste skaffa mig en hobby, izaface räcker inte hela vägen.
samla frimärken? det har jag hört lugnar människor och jag om någon
behöver lugnas, fast det kanske inte är någon riktig karriär.
"iza westerholm, frimärkssamlare".
nej, det funkar fan inte. jag får ångest bara av att tänka på det.






någon som har ett bättre förslag?
ett SERIÖST förslag, jag har helt idétorka.

Kommentarer
Postat av: Magnus Betnéer

Frimärken duger bra. Riktigt sexig hobby

2009-02-03 @ 15:24:10
Postat av: nanna

frimärken .. njaa varför inte? .. fast Iza .. Ne fresten!

2009-02-03 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback