svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit

idag har jag varit otrevlig, i princip hela dagen. nu tycker nog de flesta att jag alltid är otrevlig,
och det har de ju rätt i. men idag var jag värre än vanligt. jag borde inte få gå till skolan om
jag inte lugnar ner mig. annars kan jag ju göra som cecilia, knarka alvedon.
hon blir inte bara mer blåst än vanligt, utan också väldigt lugn.
och det lugnet behöver nog jag, om jag tänker efter... fast tänka, nja...!
jag ska till p&l annars tar jag livet av mig, i promise!





"du betyder jättemycket för mig och jag vill aldrig förlora dig.
vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dig."

Kommentarer
Postat av: Stina

Fejjsiy SKA med på P&L ! <33

2009-02-09 @ 19:40:43
Postat av: Anonym

LASSE , <3

2009-02-09 @ 20:08:48
Postat av: Ciababe

Jag knarkar inte. Missbrukar lite bara. Som sagt, lugnande effekt<3

2009-02-09 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback