every time I cry I'm right back where you wanted

jag undrar varför inte jag sover just nu, jag gick och la mig sju och vaknade elva.
fyra timmars sömn är lite för lite för att jag inte ska känna mig helt nerknarkad.
jag ser i princip dubbelt och ögonen bara rinner, känner mig lite som min gamla
bildlärare, hon hade nog snortat lite lite för mycket för sitt eget bästa.
men efter tre år av slit på bilden med alla fina mvg-streckgubbar. så hade hon
mage att kalla mig gris-iza. jag som kämpade så hårt och hon som köpte
kläder på ica maxi.
otroligt vad jag känner att alla verkligen bryr sig!

Kommentarer
Postat av: STINA

KNARRKGUNN<33333

2009-02-21 @ 01:34:37
Postat av: fittbritt

azå hata knarkare,

inte knark utan knarkaRE!

grisiza det är nog ditt bästa smeknamn!

2009-02-21 @ 15:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback