kyss mig inte, det kommer bara leda till nå't ont

min blonda vän säger att jag nästan har slutat blogga.
jag tycker hon ljuger.
min bror umgicks med sin underbara syster igår.
han är dock inte lika underbar, men men.
han klagade på att jag smsade när han skulle sova, suck.
och melodifestivalen blir nog inte bättre än psykfallet
caroline af ugglas som står och bajsar på scen.
dock tyckte jag bättre om jonathan och alans verision.

efter min fina ig-varning och utskällning av mamma,
känns skola imorgon och stefan väldigt underbara, puss på er.
saknar däremot alla fina människor!


Kommentarer
Postat av: fittbritt

geografi suger, helt seriöst

vi måste fixa våra varningar!

blogga mera!

blogga om något intressant, (typ mig)

2009-02-22 @ 21:22:19
Postat av: stiina

Bli plugg häst ! gnägg!!

2009-02-22 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback