all the beautiful crazy things you’ve become

och vem börjar halv två imorgon då? jo jag, så det så!
så sova än på några timmar känns otroligt jätte onödigt.

och vem åker till fjällen på fredag? jo jag, så det så!
och världens bästa mimmi följer ju med också, najsigt.

och vem MÅSTE till p&l i sommar? jo jag, så det så!
får jag inte, tar jag självmord, eller rymmer dit iaf.

och vem vill ha en annan mobil? jo jag, så det så!
den har börjat stänga av sig och sära varje dag.



och vem vill ha sommar?
dum fråga egentligen, frågan är; VEM VILL INTE HA SOMMAR?

Kommentarer
Postat av: me myshelf and i

det kommer bli som filmen "festival"

så du och dina föräldrar kommer bli sams sen

2009-02-10 @ 14:58:15
Postat av: Anonym

JAG VILL INTE HA SOMMAR :)

2009-02-11 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback