how many days will it take for you to understand?

dagen har varit jobbig, ruskigt jobbigt. jag har varit borta i huvudet, några gånger.
corner två gånger och jag åt ingenting, är väldigt stolt över mig själv,
däremot har jag nog druckit minst en liter cola. men vad gör det.
ingen svenska idag, det var skönt och väldigt roande vissa stunder.
spenderade kvällen i hallen och glodde handboll och pratade med agnes, det var fan najs!
& nu sitter jag i sängen och tänker på onödiga saker.





eftersom alla har klagat på min coladiet så gav jag upp den, så nu kommer jag bli jättefet, TACK.
orka, det är mitt eget fel, lol.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Man blir inte "jättefet" av att äta, iza lilla :)

<3

2009-01-09 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback