welcome to hell

det var dansbandsvecka i malung, jag har alltid älskat malung.
nu hatar jag det... precis som jag hatar... allt annat som jag inte tycker om.
vill ni veta varför? -

1. malung är inte en stad inte ens en by, det är mer ett litet
stopp innan man fortsätter till sälen och sådana kalla ställen.
2. the place to be är "byNn" och det är ungefär lika befolkat och höggljutt som torshällas bibliotek
3. det händer saker ungefär tre gånger om året (då kan det vara lite mer folk på bynn)
4. så fort man nämner dom stora händelserna för någon från eskilstuna skrattar dom åt en.
marknad och dansbandsvecka är inte så stort i eskilstuna kanske....


jag är hatisk, Thorleifs var i malung och gissa vem som missade dom?


Kommentarer
Postat av: ciaaa

Gumman, det är positivt att du inte lyssnade på thorliefs. För då hade du haft något att pulla till, och då hade jag behövt ringa psykkliniken - och jag har ingen täckning på min mobil. Det hade blivit kaos!

2009-07-16 @ 17:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback