I'm on a roll baby get down

jag hade en trevlig kväll igår, i kvicksund(!) jag trodde inte man kunde ha trevligt i kvicksund.
eller jag har hört av vissa källor att man inte kan har trevligt i kvicksund. nu har jag ändrat min
uppfattning om detta. dock är kvicksund mer folktomt än torshälla, men det går att fixa med smirnoff
och lite ölspel. då låter staden/byn/hålan inte folktom längre. min och stinas hjärna slog slint.
vi bestämde oss för att sova ute, på stolsdynor, vi båda två ångrade oss och tängde ihop oss i
emmas säng istället, men jag har lite fobi för emmas alla grejer, vet aldrig vart dom har vart... 
har inte gått och lagt mig än, men stina sussar så sött i sängen.
jag har så söta tjejkompisar
PRIMA SKINKA NÖFF NÖFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0