oavsett var du gör en sak finns det alltid någon som inte gillar det

är jag normal?:

- jag MÅSTE dra för duschdraperiet innan jag ska gå på toa
- även om det tar fem minuter att gå till bussen MÅSTE jag gå en kvart innan
- när jag har tråkigt, så äter jag
- jag tycker killar är dumma i huvudet men jag tänder inte på tjejer (hur gör man då?)
- jag skulle ALDRIG sätta på mig ett par stringtrosor
- jag måste gå upp direkt när klockan ringer på morgonen (OMG)
- och det värsta av allt, JAG TVÄTTAR HÄNDERNA NÄR JAG HAR GÅTT PÅ TOA?
okej, det där var ett skämt, såklart jag inte gör!


Kommentarer
Postat av: sara

1, 2, 3, och 5 stämmer in på mig med,

SJÄLSFRÄNDER <3 mhm

2010-04-13 @ 21:26:38
Postat av: rebecca

sv; haha jaha ^^

2010-04-14 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback