ibland är man glad så man dör, ibland är man faktiskt inte på humör

den här veckan vill mig något illa:

jag har inte ett prov, inte två prov.
jag har två prov och en inlämningsuppgift.

bilddagboken har blivit wannabe-facebook.
medans facebook har blivit, nåt gud glömde..

jag kommer missa min träning imorgon pga
påstående ett (sug av mig)

jag är så känslig så jag blir ledsen för att jag
är intresserad av någon som inte är svensk (!?)


juste, sa jag att det fortfarande bara är måndag?
och sa jag att det är allas jävla hjärtans dag den här veckan?

det enda som är någorlunda bra är väl att min mens är över!!! JIHHAAA

Kommentarer
Postat av: fittbritt

vilken tur att du har mig i ditt liv och jag tänker inte låt dig må dåligt.

fan va veckan kommer bli underbar!!!!!

2010-02-08 @ 21:51:51
Postat av: Cpcissi

HAHA, du erkände det. Izaaaa is inlööööv!

2010-02-09 @ 07:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback