hej, det här är din chans att lära känna mig!

saker jag älskar att göra:
- äta (ingen kan ha missat det)
jag blir både rund och lycklig av det
- prata
för att jag är så jävla bra på det!'
dock tycker mina lärare att det är något
negativt av någon anledning.. hm
- vara smutsig och äcklig
the smell really turns me on!
nej men ärligt, skönt att slippa dusch
ibland och bara få vara äcklig och sig själv<3

saker jag vill göra:
- åka till arvika
för att äta langos, INGET ANNAT
- fylla arton!
så jag kan leka langare till snorungar
under arton + krogen såklart!
- sätta på någon i estet ettan på min skola
räknar dock bort min kusin. MEN skulle inte banga av
någon på dem i princip, shit alltså!

saker jag aldrig vill göra:
- banta
någon i världen måste vara tjock också!
jag tar gärna på mig den uppgiften.
- ta hål i naveln
den mest värdelösaste percingen jag
någonsin har hört talas om, fifan!
- ha ett barn
först föda det, sen ska jag ta hand om
snorungen.. kanske överväger om någon
vill ta hand om det under tonåren..

saker jag hatar:
- människor utan humor
finns det något mer avtändande?
säger jag att du har stora testiklar kan
du väl förstå ironin i det hela, snälla någon...
- mina rest-prov
behöver jag ens förklara varför?
- människor som påstår sig att vara tjocka när de inte är det
älskar dock att då lägga in en kommentar som t.ex:
"ja fifan, hur kan du gå ut?" eller "OM du är".

saker jag är rädd för:
hundar
tar helst stora omvägar om jag ser en,
de är fan inte att leka med. usch
- ballonger
min absolut STÖRSTA fobi, vill gråta
varje gång jag ser en. fråga inte varför,
vet det inte ens själv, hmm
nålar
är så jävla stolt att jag vågade ta hål
i öronen ens, GRATTIS PÅ MIG! hihi


Kommentarer
Postat av: emma (tar ut mina aggretioner lite hur fan det nu än stavas)

mhm, håller med om det där med folk som säger att dom är tjocka fast, NEJ. irriterande. Jävla attention whores!!! HORHÖGAR ALLIHOPA! JÄVLA FJOLLAAAAAAAAAAAAA

2010-03-23 @ 22:41:18
Postat av: Jossan

du verkar vara en härlig människa alltså ;)

2010-03-24 @ 13:29:14
Postat av: Josie

Haha, du verkar vara en jävligt rolig människa. Fler sådana behövs! :)

2010-03-24 @ 13:30:10
Postat av: Izzy

Du är fan sjuk Iza!



(Smile)!

2010-03-24 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback