nej men vadå

min dag har varit skitbra!
* jag har bråkat med mamma, utan anledning.
* jag har sminkat mig, utan anledning
* jag har ätit för mycket mat/kladdkaka/ost/chips mm.
* jag har suttit vid datan hela dagen, istället för att plugga so.
* jag har varit arg på allt.
* jag har druckit för mycket cola, eller inte! cola äger <3
* jag har smsat med cecilia & hon hatar mig!
* jag har tänkt på emma vilket får mig att tänka på snoppar </3


fyfan va positiv jag är!
hell yeah


dom jävlarna borde skjutas

Kommentarer
Postat av: emmaaaaaaa

hahah mig emma? :O

2008-11-29 @ 22:15:53
Postat av: izagris

jaa dig emma!

2008-11-30 @ 02:44:14
Postat av: Cecilia

JAG ÄLSKAR DIG JU !

2008-11-30 @ 11:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback