allt det bästa & sämsta med nollåtta.

januari:
i princip hela januari gick till att spela handboll, kopparcupen i falun är ett av dom starkaste minnena.
a-flick, vi var oslagbara. men iaf, stina fyllde sexton år! kommer inte ihåg så mycket mer av januarimånad.

februari:
kent, sporthallen, underbart<3 egentligen tyckte jag inte alls mycket om kent från början, enda anledningen
till att jag följde med var att jag ville träffa samuel & är jävla glad att  jag följde med!
det var så himla jävla mäktigt och overkligt!

mars:
för första gången i mitt liv var jag riktigt glad över att lunarstorm fanns, lärde känna världens underbaraste människa
pga fjortislunar. dan dich! och jag kommer ihåg att jag gick runt och sa att jag var kär i honom och skrev
"iza hjärta dan" på mina skor, minnen! kommer också ihåg första gången jag såg honom, "fan vad snygg röv".

april:
PÅSKLOVET! underbarare kunde det inte bli, jag i princip bodde hos matilda, käkade nudlar varje dag,
sov ingenting & skrattade hela tiden, vi tjejer var bra. men saknar oss inte.
lärde känna froding, vilket tydligen skulle förändra hela mitt jävla liv.
valborg yes, gjorde bort mig totalt! strulade för första gången med en tjej, höhö.
och får fortfarande än idag höra frasen "hur går det med jeppe?".

maj:
eskilstuna challenge med handbollen gick ut på att cykla, springa, kanot och sova i jumpasal.
kommer ihåg att jag och mitt lag fuskade varenda jävla gång i princip. ändå kom vi nästan sist, fail!
den kvällen, träffade jag robin för första gången, han och nicke tog en sväng förbi gökstens hallen.
träffade robin tre dagar i rad efter eskilstuna challenge, slutade som det slutade. han ville aldrig mer se mig.

juni:
sommarlov och en förlorade vän, utan någon som helst saknad.
mycket grillning med mina underbara vänner! midsommar, slutade skit. hittad hb i min väska fick konsekvenser.
men hela detta sommarlov för mig, gick ut på att göra mina egna päron förbannade.
min morfar dog, det var en jobbig tid för mig.

juli:
juli började sämst, min farmor dog och hon var halva mig. ungefär en vecka senare, var det kent igen!
fick mig att må lite bättre iaf. mina nätter denna månad gick i princip ut på att smyga ut och träffa froding. blev kär.
denna månad var också första gången jag träffade och pratade med dan. stötte på honom, men det slutade med
att vi bara fortsatte vara vänner, helt okej för mig.
det var i juli jag slutade vara mig själv. jag blev förändrade och allt blev bajs. höll på att förlora min
allra bästa vän pga det också.

augusti:
tAKiDA i malung, fick tag på ett plektrum & min kusin fick en handduk, sån jävla lycka!
månaden var nog också av dom sämsta i mitt liv. gamla kompisar förstörde och jag ville
i princip inte leva. allt var svårt för mig och inget blev bra.
mycket av augusti var att spana in killar på ica slagsta, mimmi&jag, så fucking bra.
skolan började och jag tyckte inte om min klass, trivdes inte.

september:
älskade min klass; alla människorna! allt var perfekt, men perfektast var ändå:
emma, stina, emmy, cia & elin.
började få tillbaka mitt egna liv, kändes så härligt.
kommer ihåg en underbar dag i slagsta med mina närmaste, vi var i en lekpark
& bara var så töntiga vi kunde och jag gillade det!


oktober:
oktober var en jobbig månad för mig igen. var ledsen ungefär varje kväll.
började träffa dan igen och jag var som besatt,
skolan var så jävla underbar.  tillsammans med tjejerna var jag lycklig.
kempa cupen, första cupen med 93;orna. roligt som fan, vi vann b-finalen.

november:
fick tandställning denna månad, halleluja!
party hos mimmi, började bra, vi var inne och myste och ute och drack. fast för mig slutade det med tårar.
partyt hos stina glömmer jag nog aldrig, frågan är; vart spydde jag inte? haha, mådde bra då!
också malung denna månad var underbart, bärs och bilkörning.
höll på att förlora en av dom viktigaste människorna i mitt liv, men det fixade sig.

december:
tjejkvällen med emmy, stina, elin & nanna tycker jag var väldigt underbart fantastisk!
firade jul på tenerife! mysigt som fan och jag fick en ny telefon. höll oftast sams med pappa.
mycket underbara drickakvällar, jag gillar''t! jag bastade för första gången i år också.
nyår blev jävligt lyckat och mysigt så in åt helvete [y]

detta var mitt år, mer sorgligt än roligt faktiskt .


Kommentarer
Postat av: snelin

det här året kommer bli så jävla mycket bättre!

<3

2009-01-02 @ 13:06:19
Postat av: stina

Jag vågar inte sammanfatta mitt 2008 :(

2009-01-02 @ 13:21:08
Postat av: saraklarin

du träffa mig det här året med juu :D:D

<3

2009-01-02 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback