don't you know they love to see you smile

nu sitter man här, uttråkad utav bara helvete, men jag har ingen tröttma i kroppen.
ska väl bara sitta här och filosofera, det är ganska najs faktiskt. enda sedan jag
kom hem från skolan har jag suttit här, och här betyder på arslet, framför datorn.
har varit så jävla slö så att jag inte orkat annat.
fredag är min fettisdag, har typ moffat godis! plus att jag har ätit cheeseballs.
moget tjock jag kommer bli, men jag hoppas alla älskar mig iaf!
jag älskar iaf er

Kommentarer
Postat av: snelin

jag svär jag älskar dig även om du rullar fram!

2009-01-17 @ 12:58:09
Postat av: Stiina

ju större du bli desto mer blire att älska ;) eller hur? <333<33

2009-01-17 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback