it's not my second nature to be good like you

"emmas tankar är i åland och åker traktor!"
men hon är omtyckt av mig iaf!

mitt och elins engelskaarbete är intressant, nämligen om skatare, mumsigare
kan det ju fan inte bli! älskar min engelska lärare, höhö
men någon jag inte älskar det är min franskalärare,  jag ska tydligen få
massa saker att göra som jag inte förstår, så att jag måste sitta
och vara dum i huvudet. usch fan, franska in my assssssss!

blir ingen träning för mig idag, igen...
har hur mycket som helst att plugga och när jag tänker efter,
borde jag nog plugga lite just nu, men mamma har gjort chokladbollar så, MÅSTE ÄTA.


längtar till lördag, då ska jag umgås lite extra med mina favorit girls, yes!


Kommentarer
Postat av: snelin

vårat arbete.. haha

helgen kommer bli fetnaiz

2009-01-22 @ 20:21:05
Postat av: emma

hahahah! ja dom är så på åland.. synd att jag inte är där bara

2009-01-22 @ 20:36:47
Postat av: Stiina

Franska in mitt rövhål också :O SÄG HEJ TILL STINAS IG - DEBUT !!! :(

<33

2009-01-22 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback