are you someone I know or that I meet by chance

min fader har mens just nu, så internet är ingenting jag får använda egentligen.
men jag är en modig tjej som bloggar när ens fader har gått och lagt sig lite.
det har varit solsken idag, det lös så mycket att det tillomed kom in lite i mitt rum.
för idag, var jag dålig på att gå upp ur sängen. mamsen har servat mig med allt.
när jag kom upp ur sängen var klockan redan sex och cia var på väg mot torshälla.
vi satt på ett berg och pratade om vi kanske skulle överväga att bli feminister.
inte för att "iza" och "feminit" riktigt hör ihop.

det verkar vara väldigt inne att ge varandra sexuellnjutning i en skog ryktas det om.
en väldigt väldigt pålitlig källa told me that. det är lite absurt tycker jag och så förr förr förra veckan!


Kommentarer
Postat av: ceciliaa

Det är Soooo last month

2009-05-02 @ 09:27:40
Postat av: din bitch

du är ju så manlig du kan bli ! det är det femisnisterna vill, att kvinnor ska bli jämställda männen, de är sjuka i huvudet, ve fan vill vara man ?

låt kvinna vara kvinna, och man vara man. (pussy är dock ngt mellanting)

2009-05-02 @ 11:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback