'cause I need you more than just for tonight

jag mår väldigt jättebra just nu, min mamma älskar mig
och min pappa tycker att jag inte borde äta ostbågar.
för att äta en näve ostbågar måste man tydligen springa en mil.
och vem orkar springa en mil? nu har jag ätit en skål.
jag lär behöva springa många mil! men dock kanske jag kan
springa 26 mil, så kan jag springa till malung och stanna där.
så slipper jag kanske mina föräldrar ett tag. känns som om det
är ganska väldigt välbehövligt liksom.
det regnade på mig idag, det var blött och kallt.
tur att det var torrt och varmt hos stina iaf! rent var det också!

Kommentarer
Postat av: Stina

jag städadade som en jävla juude !

men inte fan blev de renare.

Det är inte menoingen att jag ska städa, ska nog överlåte de till proffsen nästa gång

2009-05-10 @ 09:21:51
Postat av: B2

Men din pappa kan springa... Eller kan han?;)

2009-05-10 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback