don't know what's down this road, im just walking

brukar ni också få såna där små ångestattacker?
eller är det jag som är inne i min 30års kris?
kanske dags att ta livet av sig snart kanske.
stina och emmy tror inte på liv efter 30+
jag kan hålla med dem till viss del.
jag vill inte börja jobba,
jag vill inte ha snorungar till barn
jag vill inte börja sticka och sy eller nåt annat tantigt
jag vill inte börja betala allting själv.
nu blev jag helt plötsligt lite rädd.. fast det är väl en mognadsfråga kanske.

Kommentarer
Postat av: HON SOM FAKTISKT GILLAR ALLA PERSONER AV DIG

skaffa en rik man?

han lär vara ful, men vad gör det dig?....





you know i love you

2009-05-28 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback