now I brush my teeth every night!

jag har inte kunnat sova sedan, hmm.... jag fick utegångsförbud ungefär.
så tack mina föräldrar som får mig så osysselsam på dagarna så att jag
inte kan sova på nätterna, hoppas ni är nöjda iallafall.
jag har ätit tjugo glassar och tjugofem alvedon inom loppet av tre dagar.
och jag duschade för första gången på kanske, en vecka?
det var faktiskt en härlig känsla att vara ren, kanske borde duscha oftare.
men jag har inte sett något riktigt nöje i att duscha när jag ändå aldrig går
utanför mitt eget rum, om inte för att använda toaletten och äta.

jag har faktiskt inte riktigt berättat om min fina trip till malung!
jag och emmy satt oss någolunda bekvämt i bilen och satt där
tills ludvika där vi stannade och åt mcdonalds, eller ja. emmy åt
en LITEN cheeseburgare och en LITEN strips, jag skulle inte kalla
det mat, jag skulle kalla det svältning, men iaf.
sedan satte vi oss i bilen igen och fortsatte tripen till malung,
väl framme var jag sjuk. väl framme höll jag på att inte få någon mat
eftersom man kan inte äta utan att klara ett sudoku, det är en stor regel i mitt liv,
så där satt jag utan någon som helst hjärnkapacitet att tänka på något annat än
mat, medans emmy underhöll sig själv, genom ett värdelöst försök i
att få färgstege i pokerpatians.
jag tror att i genomsnitt haglade det fem gånger på de tre dagar vi spenderade där.
jag tror också att det regnade i princip HUNDRA GÅNGER! malung är vackert som bara den!
emmy träffade sin framtida man för första gången i sitt liv och hon sken verkligen av lycka.
jag tror inte jag har sett henne så glad sedan hennes födelsedag, 20 mars.
ett plus var ju då att hon hade händerna väldigt väldigt väldigt fulla.
emmy åt också allt som bjöds på i malung, hon åt tillomed köttbullarna! creds till emmy!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag fick min färgstege till slut ju!:D

Min man är SNYGGAST & jag kommer vajre gång han öppnar sin mun för att tala Malungska!<3

2009-05-26 @ 10:41:00
Postat av: Anonym

vad hade eemmy i händerna saru ?

2009-05-26 @ 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback