please me, tease me, satisfy my needs

nu kan ju inte jag sova dådå och klockan är faktiskt väldigt mycket.
min pappa börjar jobba om 4 timmar, jag tycker lite synd om honom.
fast han oandrasidan, kanske har sovit de sista 4 timmarna.
jag köpte glass igår, från glassbilen, vår frys är full med just glass.
glassgubben igår var snygg, jag fick verkligen anstränga mig för
att inte kasta pussyn efter honom. men jag är stolt för jag klara det faktiskt.
nu undrar säkert alla vad detta är för ett korkat inlägg.
tyvärr har jag inget att säga till mitt försvar förutom att jag är trött och
min hjärna faktiskt sover för tillfället.
nu skulle jag faktiskt inte tacka nej till en nachotallrik, eller ett litet ligg
med glassgubben, men bara ett litet, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: sara

har nachos här hemma hihihii

2009-05-29 @ 15:37:54
Postat av: stina

haha jaa du gillar ju smått :)

2009-05-29 @ 17:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback