så rädd för vad du kunde bli

valborg är överskattat, alla är skitfulla och spyr överallt,
jag förstår inte meningen egentligen.
hur som helst så jag hade sjukt roligt hos elin ibörjan av kvällen!
även om viss människa kanske inte är min största idol, så gick
det sjukt bra faktiskt! lycklig hela tiden fan!
torshälla sedan blev väl ingen jätte hit kanske...
"DE SLOG SÖNDER MIG!"
var de enda orden en viss pussy fick ur sig igår, efter någon liten lättöl.
synd att han såg ungefär lika sönderslagen ut som alla andra gjorde.
han fick säkert någon liten klapp på kinden eller något, vilket han kanske
trodde var en väldigt fientlig klapp(?), så tror jag det ligger till.
jaja, stina fick ju iallafall till det, det är ju huvudsaken. han var ju dock
ett helt jävla huvud kortare än stina. men det var ju ganska najs.
alla vill ha stina; blattar, kurder, svennar, tjejer, killar, tjocka, smala, snygga, fula, emosar, fjortisar, you name it!
synd att hon är helt och hållet under min våld och hon älskar bara mig, okej?
EN MÅNAD IDAG <3

Kommentarer
Postat av: din bitch

haha ljugarn, ingen vill ha mej :O

bara du, men de är tur för de finns bara du för mej ;)<33

2009-05-01 @ 12:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback